سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 اردیبهشت 1389 -

S-300 ایرانی هدیه روز ارتش !

جمعه 89 اردیبهشت 3 ساعت 10:38 عصر


   S-300 ایرانی هدیه روز ارتش !


 

 


 

سامانه موشکی جدید ایران


 

بیست و نهم فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی مبارک
البته همش همین نیست !
وقتی انقلاب اسلامی پیروز شد نیروهای مسلح ایران نمادی از مصرف گرایی و وابستگی کامل به قدرت های نظامی جهان بودند . تا اونجایی که در تولید صنایع دفاعی و نظامی بجز چند قلم تشریفاتی و بدون اهمیت حرفی برای گفتن نداشتند و آنچه برای مصرف لازم داشتند باید وارد می کردند ، حتی سیم خاردار !
اما این روزها و بعد از 31 سال که از انقلاب گذشته متخصصان دفاعی کشور از جمله ارتشیان قهرمان بعد از ناوشکن تمام ایرانی جماران ، در رژه یگانهای نمونه ارتش در روز ارتش سال 1389 در حضور رئیس جمهور با ارائه دستاورد جدیدشون باز هم سکه زدند و شعار مشهور احمدی نژاد رو تکرار کردند : ما می توانیم .
مدتها از قرارداد سامانه موشکی S-300 با روسیه می گذره و با وجود پرداخت وجه اون از طرف ایران ، روسیه تحت فشارهای آمریکا و اسرائیل از واگذاری این سامانه به ایران تحت عنوان های مختلف طفره می ره .
اما ابرقدرت معنوی و اراده جدید جهان یعنی ایران برای دفاع از تمامیت ارضی خودش معطل هیچ دوست و دشمنی نمی مونه .
در رژه امروز سامانه موشکی مشابه سامانه S-300 روسیه به نمایش در اومد و اعلام شد که اطلاعات اون متعاقباً اعلام خواهد شد .
شاید این بهترین جواب برای اونهایی بود که هر روز بر طبل ناتوانی ایران و نظام مستقر در اون می کوبیدند و تمام پیشرفت های مهم تسلیحاتی کشورمون رو با دست گذاشتن روی سامانه ای که روسها تحویل نمی دادند زیر سئوال می بردند . اونها می گفتند هر پیشرفتی که کرده باشیم و هر موشکی تولید کرده باشیم چون این یکی رو نداریم پس آسیب پذیریم .
بفرمایید حالا چی دارید بگید ؟


 

من به جاتون می گم : ما می توانیم !


نوشته شده توسط : آیین 1

نظرات ديگران [ نظر]