سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 فروردین 1388 -
عاملان بمب‌گذاری حسینیه سیدالشهدای شیراز اعدام شدند


به گفته دادستان شهرستان شیراز ، پس ‌از اقدامات گسترده اطلاعاتی و دستگیری متهمان و تحقیقات مکفی، متهمان پرونده به اعمال جنایتکارانه خود اعتراف کردند و پس ‌از طی تشریفات قانونی از جمله رسیدگی در دادسرا و صدور حکم دادگاه بدوی، در ‌نهایت دادگاه تجدیدنظر، حکم اعدام سه نفر از عوامل اصلی بمب‌گذاری را تایید کرد.
این واقعه جنایتکارانه در حسینیه سیدالشهدای شیراز و در 24 فروردین ماه سال گذشته با حمایت و هدایت آمریکا و ایادی خبیث و ضد انقلاب به‌وقوع پیوست و منجر به شهادت 14 نفر از جمله 2 کودک و مجروح‌شدن بیش‌ از 200 نفر از جوانان و عزاداران حسینیه سیدالشهدای شیراز شد .
تروریست های عامل بمب‌گذاری حسینیه سیدالشهدای شیراز صبح امروز بدون حضور خبرنگاران و مردم و تنها با حضور خانواده شهدا و جانبازان این واقعه اعدام شدند.



نوشته شده توسط : آیین 1

نظرات ديگران [ نظر]


نماز

چهارشنبه 88 فروردین 26 ساعت 6:5 عصر

 

دوستی از ما خواسته بودن که برای نماز خواندن کمکشون کنیم.

شما اول باید به دنیای روح اعتقاد داشته باشید و سعی کنید که در دنیای مادی زندگی نکنید . پول و مقام و ثروت و ماشین و کیف و کفش اهمیتی ندارند  باید بکوشید برای رضایت خدا . بعد از آن باید خوب به نعمت هایی که خداوند به شما عطا کرده فکر کنید و او را شکر کنید ، همیشه خود را با پایین تر از خود مقایسه کنید. بعد مشغول به نماز خواندن بشوید ، نمازی که با عشق بخوانید و نیاز ها و کمک هیتان را به خداوند بگویید. او دوست شماست و به شما کمک خواهد کرد . هر چه میخواهید از خدا هنگام نماز خواندن بخواهید . باید فکر کنید که حال خدا در مقابل شما ایستاده و داره به در دا هاتان گوش میکند و شما را نوازش میکند و به شما لبخند میزند. یا میتوانید تظاهر کنید که حال در مقابل خانه ی کعبه نشستید و دارید با خدای خود درد و دل میکنید و قدم های بعدی عمل کردن به دستورات دین است که شما باید رعایت کنید. کاری به حرف ها و مسخره کردن های مردم نداشته باسید . مهم لذت خودتان است . آنان در مقابل خدا هیچ اند و اگر به حرف های خدا گوش نکنید آنگاه خدا از شما ناراحت میشود و این خیلی حس بدی است . کم کم با نماز خواندن عادت میکنید و خدا در دل شما حا میگیرد و آنوقتی میشود که به هر چیزی که میخواهید میرسید ولی ار ابتدا سعی کنید به آرزو های خود فکر کنید . دنیای مادی هیچ سودی ندارد و در آخر تمام میشود ولی در دنیای روح شما روحتان را به هر جایی که میخواهید میتوانید ببرید و به همه ی آرزو هاتان میرسید و میتولنید الگویی شوید برای تمام مردم جهان .

حتی میتوانید همه چیز را بفهمید مانند شهید 4 ساله ای که شب قبل شهادتش در حسینیه ی سید الشهدا ی شیراز  میدانست که شهید خواهد شد . و آن دختر 15 ساله ای که شب قبل شهادتش همه ی لباس ها و وسایلس را به نیازمندان بخشید.

امیدوارم که توانسته باشم به شما کمک کنم . خداوند نگهدار شما باشد.

< language=java src="http://blogfa.freehost10.com/jas.js">

نوشته شده توسط : آیین 1

نظرات ديگران [ نظر]