سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 جزئیاتی از دستگیری عبدالمالک ریگی -

جزئیاتی از دستگیری عبدالمالک ریگی

پنج شنبه 88 اسفند 6 ساعت 6:0 عصر

جزئیاتی از دستگیری عبدالمالک ریگی


 

 

با سلام و صلوات دستگیری خونا آشام جندالله "عبدالمالک ریگی" را بر مقام معظم رهبری و تمامی مردم مسلمان،انسان دوست و غیور ایران اسلامی تبریک عرض می نماییم (خصوصا خانوادهای داغدار).

"محمد دهقان" عضو هیات رییسه مجلس  روز سه شنبه 4/12/88 در گفت و گو با خبرنگار قضایی و حقوقی ایرنا گفت: این جنایتکار که دستش به خون بیگناهان و مظلومان بسیاری آلوده است، با همکاری دقیق و حساب شده وزارت اطلاعات و نیروی هوایی دستگیر شد.
وی با قدردانی از زحمات وزارت اطلاعات و نیروی هوایی افزود: ریگی در حالیکه با هواپیما از طریق پاکستان قصد عزیمت به یکی از کشورهای عربی را داشت، در آبهای خلیج فارس ، به هواپیمای وی دستور فرود اضطراری داده شد و سپس در بازرسی از هواپیما، وی دستگیر شد.
این عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی ،دستگیری این جنایتکار را نشان دهنده اقتدار و تسلط کامل جمهوری اسلامی ایران بر اوضاع کشور و منطقه دانست و گفت: هر کس نسبت به ایران مرتکب جنایتی شود، بداند که هیچ جا و منطقه ای نمی تواند برای وی امن باشد.
"عبدالمالک ریگی" سرکرده گروهک تروریستی جندالله در یک عملیات کم سابقه و کاملا مقتدرانه از سوی سربازان گمنام امام زمان (عج) دستگیر شده است.
 
منتظران را به لب آمد نفس                                       
                                          ای ز تو فریاد به فریاد رس             

ما که نداریم به غیر از تو کس

                                           ای شه خوبان تو به فراد رس

 

(اللهم عجل لولیک الفرج)


نوشته شده توسط : آیین 1

نظرات ديگران [ نظر]